Hos Euroflorist forstår vi, at der nogle gange kan opstå situationer, hvor din bestilling ser ud til at være leveret, men buketten ikke kan findes. I denne artikel guider vi dig gennem de næste trin, du skal tage ved en manglende levering, og hvordan vi kan hjælpe dig.
Kontakt modtageren:
Venligst kontakt modtageren og bed dem tjekke, om de har modtaget en SMS fra kuréren om deres levering. Hvis de ikke var hjemme på leveringstidspunktet, har kuréren efterladt den i en pakkeshop, hvor de kan hente deres buket.
Blomsterne kan være på vej:
I nogle tilfælde kan blomsterhandlere lukke deres butik og sende en leveringsbekræftelse, før buketten faktisk er leveret til modtageren. Dette betyder, at du kan modtage en bekræftelse på, at din bestilling er leveret, men buketten kan stadig være på vej og ankomme lidt senere. Vi anbefaler, at du venter et stykke tid og derefter kontrollerer med modtageren igen. Hvis buketten stadig ikke er ankommet efter en rimelig tid, bedes du kontakte vores kundeservice for yderligere hjælp.
Kan du stadig ikke finde buketten?
Hvis buketten stadig ikke kan findes efter en grundig kontrol, bedes du kontakte os gennem vores dedikerede supportkanal. Vi forstår vigtigheden af hurtigt at løse problemer med manglende leveringer og vil arbejde tæt sammen med dig for at undersøge og finde en passende løsning.
Har du brug for mere hjælp? Kontakt os